مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-28بين الملل

نیرو های مشترک یمن در آستانه آزادسازی کامل منطقه راهبردی نهم                                                                                       


نیرو های مشترک یمن در آستانه آزادسازی کامل منطقه راهبردی نهم                                                                                        به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، نبرد بین نیرو های مشترک یمنی و مزدوران سعودی در دو جبهه مارب و الجوف در شرق صنعا پایتخت یمن ادامه دارد، در حالی که منابع میدانی از فروپاشی پیوسته نیرو های متجاوز در پی پیشروی نیرو های مشترک یمنی و تسلط آن ها بر منطقه راهبردی نهم و اکثریت مناطق نزدیک به استان مارب و شهر الحزم در استان الجوف خبر می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی العالم، حملات هوایی گسترده جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی، نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن را از ادامه پیشروی و دنبال کردن عملیات نظامی خود در جبهه نهم باز نداشت.

منابع میدانی اشاره کردند نیرو های صنعا پس از سیطره بر دو راهی الجوف و مواضع دیگر در نزدیک پادگان راهبردی ماس وابسته به نیرو های عبدربه منصور هادی (رییس جمهور مستعفی یمن) توانستند، بر مناطق جدیدی در شمال غرب مارب تسلط یابند.

این نیرو ها همزمان کنترل مناطق شمالی استان الجوف را نیز به دست گرفتند و به شهر الحزم، مرکز این استان نزدیک شدند، به این معنا که بر اساس داده ها، منطقه راهبردی نهم به طور کامل آزاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیرو های مشترک یمن در آستانه آزادسازی کامل منطقه راهبردی نهم                                                                                       

نیرو های مشترک یمن در آستانه آزادسازی کامل منطقه راهبردی نهم