مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:262020-01-28اجتماعي

معاون شهردار: امنیت و افزایش حضور در شهر دو موضوع مهم زنان پایتخت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی یگانه در نشست هم اندیشی مدیران امور بانوان 22 منطقه شهرداری درباره نحوه برنامه ریزی برای روز زن افزود: برنامه هایی که برای بزرگداشت روز زن درنظر گرفته می شوند، باید دارای ایده و مفهومی باشند که با زندگی امروز و نیازهای روزمره زنان در ارتباط باشد تا بتواند به عنوان اتفاقی به یادماندنی قلمداد شود.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیز در ادامه این نشست گفت: در طول سال برنامه های متنوع و مختلفی برای زنان برگزار می شود اما ویژگی خاص برنامه هایی که برای بزرگداشت روز زن درنظر گرفته می شوند ارتباط محتوای برنامه با مفهوم زن بودن و مسائل مختص زنان است.

زهرا بهروزآذر افزود: در نظر داریم حداقل یکی از برنامه ها همه زنان شهر تهران را مخاطب قرار دهد و به شکلی باشد که بتوانیم از همه زنان برای حضور در آن دعوت کنیم تا از این طریق به تحقق شعار تهران؛ شهری برای همه نزدیک تر شویم.

وی بیان کرد: در این راستا ایده هایی برای اجرای یک برنامه در سطح تمامی محلات ارائه شده که در حال بررسی هستند.

در ادامه نشست، برنامه های پیشنهادی به مناسبت روز زن در سطح شهرداری و شهر تهران مطرح شده توسط مدیران امور بانوان برای اجرا در مناطق ارائه و به بحث و گفت و گو گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار: امنیت و افزایش حضور در شهر دو موضوع مهم زنان پایتخت است

معاون شهردار: امنیت و افزایش حضور در شهر دو موضوع مهم زنان پایتخت است