مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-28سياسي

اسناد شهرداری ها و دهیاری ها ساماندهی می شود


رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین این سازمان با سازمان اسناد وکتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق گفت: موضوع این تفاهم نامه عبارتست از: تعیین تکلیف اسناد سازمان شهرداریها و دهیاریها، شهرداریهای سراسر کشور و سازمان ها و شرکت های تابعه و دهیاری ها  و انتقال اسناد آنها براساس قانون و مقررات اسناد ملی ایران، مصوبات شورای اسناد ملی ایران، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط به معاونت اسناد ملی ایران.

وی افزود: به موجب این تفاهم نامه، سازمان اسناد وکتابخانه ملی متعهد است کلیه اسناد و مدارک انتقالی سازمان شهرداریها و دهیاریها، شهرداریها و سازمانها و شرکتهای تابعه و دهیاریها را در محلی استاندارد، ساماندهی می نماید.

وی اضافه کرد: همکاری در برگزاری نمایشگاه ها، همایش ها، نشست ها، سخنرانی ها وکارگاه های علمی، آموزشی و پژوهشی، همکاری در ثبت تاریخ شفاهی شهرداری ها و دهیاری ها، همکاری در برگزاری دوره های آموزشی مدیریت اسناد و مدارک که از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریها برنامه ریزی می شود و همکاری در انجام پژوهش ها و مطالعات مرتبط با اسناد و مدارک از دیگر تعهدات سازمان اسناد وکتابخانه ملی در اجرای این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد شهرداری ها و دهیاری ها ساماندهی می شود

اسناد شهرداری ها و دهیاری ها ساماندهی می شود