مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-28سياسي

برخی هنرمندان زنجانی خودشان را با مهران مدیری مقایسه می کنند


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با انتقاد از مبلغ بالای برخی از بازیگران در اعلام دستمزد گفت: متاسفانه برخی هنرمندان زنجانی خودشان را با مهران مدیری مقایسه می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن آن خون های بسیاری نثار شده است از همین رو باید تلاش کنیم که این خون ها بی ثمر نباشد و دستاوردهای انقلاب به خوبی اطلاع رسانی شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان به مناسبت دهه فجر و البته انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش این سازمان بر گرم نگهداشتن تنور انتخابات و حضور پرشور مردم، آگاهی بخشی به مردم و تبیین شاخصه ها و مولفه های نامزد اصلح خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت دهه فجر گفت: در این ایام برنامه های سینمایی مرتبط از 12 تا 22 بهمن ماه از جمله انیمیشن آقای شاه و سریال فارسی پخش  خواهد شد.

لطیفی همچنین از پخش برنامه فجر بایرامی نیز هر شب از صدا و سیمای مرکز زنجان و برنامه کاروان انقلاب از 13 بهمن ماه خبر داد و گفت: پخش مستند شاخص و همچنین راهپیمایی 22 بهمن نیز از دیگر برنامه های دهه فجر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی هنرمندان زنجانی خودشان را با مهران مدیری مقایسه می کنند

برخی هنرمندان زنجانی خودشان را با مهران مدیری مقایسه می کنند