مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:072020-01-28ورزشي

20 عنوان برنامه دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری یزد پیش بینی شد


سعید زارع روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه کارگروه عشایر و روستایی به مناسبت چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در 10 شهرستان استان تشکیل شد، افزود: در این کارگروه برنامه ریزی های لازم برای مشارکت خودجوش مردم برای هرچه با شکوه تر برگزاری این ایام صورت گرفته است.

وی نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری جشن برای عشایر شهرستان های ابرکوه و خاتم ، افتتاح 75 طرح عمرانی و زیربنایی در بخش کشاورزی با اشتغالزایی 324 نفر ، جشنواره ورزشی و بازی های محلی و اجرای طرح واکسیناسیون رایگان طیور علیه بیماری نیوکاسل در مناطق محروم را از جمله برنامه های دهه فجر ذکر کرد.

زارع اظهارداشت: برگزاری جشنواره زنان روستایی و عشایری در خاتم و ابرکوه ، برپایی مسابقات مختلف ، دیدار مسوولان با خانواده های ایثارگر روستایی و عشایری و معرفی 40 شهید شاخص این گروه جمعیتی از دیگر برنامه های این ایام الله است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تهیه فیلم از دستاوردهای روستاییان و عشایر در طول پیروزی انقلاب ، توزیع نهال رایگان، برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

زارع، حضور روستاییان و عشایر با لباس محلی در راهپیمایی 22 بهمن ، آذین بندی سفره خانه های سنتی روستایی ، برپایی برنامه مهمانی لاله ها در گلزار شهدا، اعزام 200 مبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 عنوان برنامه دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری یزد پیش بینی شد

20 عنوان برنامه دهه فجر در روستاها و مناطق عشایری یزد پیش بینی شد