مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-28سياسي

دهقانی: ایران همچون عربستان گاو شیرده آمریکا نیست


نماینده مردم میبد در مجلس اظهار کرد: ایران امروز 40 سال بعد از انقلاب همچون عربستان گاو شیرده آمریکا نیست، از منافع و مصالح خود دفاع می کند و الهام بخش دیگر کشورها در عرصه روابط بین الملل به ویژه در مقابله با یک جانبه ‎گرایی آمریکا است.

- نماینده مردم میبد در مجلس اظهار کرد: ایران امروز 40 سال بعد از انقلاب همچون عربستان گاو شیرده آمریکا نیست، از منافع و مصالح خود دفاع می کند و الهام بخش دیگر کشورها در عرصه روابط بین الملل به ویژه در مقابله با یک جانبه ‎گرایی آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال دهقانی فیروز آبادی نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: ایران در طول تاریخ هیچگاه متجاوز و سلطه گر نبوده است، اما هر گاه مورد ظلم و تجاوز دشمن قرار گرفته با مقاومت و شجاعت و تدبیر و فرهنگ غنی، متجاوز را در هم کوبیده و آنان را پشیمان کرده است و این مقاومت ریشه در عاشورا دارد و بالاترین قدرت نرم بازدارنده جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: قدرت سخت جمهوری اسلامی ایران نیز مورد اعتراف دوست و دشمن بوده، همکاران عزیز این واقعیت تلخ را به یاد دارید که در ابتدای جنگ تحمیلی سیم خاردار را برای استفاده در خطوط دفاعی جبهه ها از خارج وارد می کردیم چه رسد به تجهیزات پیشرفته جنگی، در مقابل این ضعف و وابس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: ایران همچون عربستان گاو شیرده آمریکا نیست

دهقانی: ایران همچون عربستان گاو شیرده آمریکا نیست