مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-28سياسي

اظهارات اخیر روحانی دخالت صریح در فرآیند انتخابات و خلاف قانون اساسی است


نماینده مردم دزفول در مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: اظهارات اخیر شما دخالت صریح در فرآیند انتخابات و خلاف قانون اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در تذکری به رییس جمهور و وزیر امور خارجه یادآور شد: آقای ظریف در شرایطی که خون مقدس سردار سلیمانی باعث خروش مسلمانان منطقه و آزادیخواهان جهان علیه اشغالگری آمریکای جنایتکار شده است، چگونه است که شما طرح گفت وگو با قاتل فرزند ملت را مطرح می کنید، این اقدام شما از موضع ضعف برخلاف منافع ملی است و دیدید که چگونه ترامپ با توییتی شما را تحقیر کرد، ملت شریف ایران دیپلماسی قهرمانانه می خواهند نه ذلیلانه.

تا دیر نشده در محضر شریف ملت ایران به ویژه خانواده شهدا از ابراز این مواضع ذلیلانه در قبال گستاخی آمریکای جنایتکار و تروریست عذرخواهی کنید.

وی به رییس جمهور تذکر داد و گفت: اظهارات اخیر شما دخالت صریح در فرآیند انتخابات و خلاف قانون اساسی است، کاش به جای این دخالت های غیرقانونی به فکر کشاورزان زحمتکش بودید که 4 سال است با مشکلات زیادی مواجه هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات اخیر روحانی دخالت صریح در فرآیند انتخابات و خلاف قانون اساسی است

اظهارات اخیر روحانی دخالت صریح در فرآیند انتخابات و خلاف قانون اساسی است