مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-28حوادث

پیاده شدن ناگهانی راننده پژو، در اتوبان باعث فوت وی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان موُمنی اظهار داشت: ساعت 00:20 دقیقه بامداد امروز سه شنبه هشتم بهمن ماه وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی قبل از پل شهید همت به .

- رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از فوت راننده خودروی یک دستگاه پژو 405 خبر داد و گفت: پیاده شدن ناگهانی راننده پژو، در اتوبان باعث فوت وی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان موُمنی اظهار داشت: ساعت 00:20 دقیقه بامداد امروز سه شنبه هشتم بهمن ماه وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی قبل از پل شهید همت به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راهور پایتخت به همراه تیم امدادی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، یک دستگاه سواری پژو 405 در لاین کناری متوقف که یک دستگاه کامیون که در همین مسیر در حال حرکت بوده به راننده خودروی سواری که به صورت پیاده در کنار وسیله نقلیه ایستاده بود، برخورد و در اثر شدت ضربه وارده، راننده سواری پژو که مردی حدوداً 32 ساله بود در محل حادثه فوت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده شدن ناگهانی راننده پژو، در اتوبان باعث فوت وی شد

پیاده شدن ناگهانی راننده پژو، در اتوبان باعث فوت وی شد