مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-28فناوري

گوشی تاشوی نوکیا در راه است


گزارش ها حاکیست که نوکیا نیز به سمت توسعه، تولید و عرضه یک مدل گوشی هوشمند تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر روی آورده است.

- گزارش ها حاکیست که نوکیا نیز به سمت توسعه، تولید و عرضه یک مدل گوشی هوشمند تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر روی آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی اخبار و گزارش های جدیدی در منابع و رسانه های خبری منتشر شده است که نشان می دهد شرکت اچ ام دی گلوبال که وظیفه و مسئولیت فروش و عرضه گوشی های نوکیا را برعهده دارد، درصدد ورود به بازار گوشی های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر است و می خواهد به زودی گوی رقابت را از سایر رقبای خود همچون سامسونگ ، هواوی و موتورولا برباید.

نوکیا که در سال های اخیر به لطف تلاش و سیاست گذاری های درست شرکت اچ ام دی گلوبال، باری دیگر توانست در بازارهای جهانی فروش موبایل احیا شده و حرفی برای گفتن داشته باشد.

حالا به نظر می رسد که نوکیا تصمیم گرفته است با روی آوردن به توسعه و عرضه گوشی های هوشمند تاشو به سایر رقبای خود بپیوندد و بدین ترتیب سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهد.

این گزارش ها که در وب سایت phonearenaآمده است، نشان می دهد که احتمالا گوشی هوشمند تاشوی نوکیا در اواخر سال 2020 یا اوایل 2021 میلادی روانه بازار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی تاشوی نوکیا در راه است

گوشی تاشوی نوکیا در راه است