مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:102020-01-28حوادث

کشف یک تن و 986 کیلو مواد افیونی در خاش


جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش و کشف یک تن و 986 کیلو انواع مواد افیونی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ‏‏، سردار احمد طاهری در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان خاش دست یافتند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خاش پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی حوالی ظهر روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با 2 دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور میرجاوه خاش بودند، شناسایی کردند و به آن ها دستور ایست دادند.

سردار طاهری تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی به سمت خودرو های پلیس تیراندازی کردند و با سرعت سرسام آوری به سمت یکی از مسیر های فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن و 986 کیلو مواد افیونی در خاش

کشف یک تن و 986 کیلو مواد افیونی در خاش