مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-28سياسي

65 درصد سربازان وظیفه کشور تحت مهارت آموزی قرار می گیرند


نماینده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو های مسلح با اشاره به ابلاغ طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه گفت: پیش بینی می شود در ابتدای اجرای این طرح 65 درصد سربازان تحت آموزش قرار گیرند.

- مرکز کرمانشاه، مهدی غلامیان در جلسه هماهنگی اجرای طرح مهارت آموزی که با حضور نمایندگان نیرو های مسلح استان در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این طرح قرار است با ابلاغ دفتر رهبر معظم انقلاب به ستاد کل نیرو های مسلح و همکاری وزارت کشور در سطح استان ها برگزار و تلاش می کنیم تا در آینده این مقدار افزایش یابد.

وی افزود: این طرح در راستای تربیت نیروی کار ماهر و کاهش نرخ بیکاری در سال های آتی که همواره مورد تاکید مسئولان نظام و خصوصا رهبر معظم انقلاب قرار داشته اجرا می شود.

غلامیان خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده قرار است تسهیلاتی نیز برای افرادی که مهارت های لازم را فرا گرفته اند در راستای راه اندازی کسب و کار پرداخت شود.

نماینده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو های مسلح در ادامه از ارائه آموزش های مهارت عمومی به سربازان وظیفه در دوران آموزشی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی که از سال آینده اجرایی می شود شامل آموزش های هلال احمر، کسب و کار و مهارت های مالی شده و به میزان 100 ساعت ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد سربازان وظیفه کشور تحت مهارت آموزی قرار می گیرند

65 درصد سربازان وظیفه کشور تحت مهارت آموزی قرار می گیرند