مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 10:002020-01-28ورزشي

رزمی کار کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور نشان نقره را کسب کرد


ابوالفضل دده جانی نماینده استان کردستان در رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور موفق شد نشان نقره وزن 70- کیلوگرم را به خود اختصاص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی و انتخابی رقابت های بین المللی رده های مختلف به مدت دو روز به میزبانی استان تهران برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها بیش از 300 رزمی کار به نمایندگی از استان های مختلف حضور داشتند و به مدت دو روز در سالن شهید معتمدی تهران در رذه های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

با اعلام فدراسیون ورزش های رزمی کشور نفرات اول و دوم هر وزن جواز حضور در رقابت های بین المللی کیک بوکسینگ که اسفند ماه در تهران برگزار می شود را کسب خواهند کرد.

تیم کیک بوکسینگ شهر سریش آباد به نمایندگی از استان کردستان با سه فایتر در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد و توانست یک نشان نقره را کسب کند.

در نتایج انفرادی وزن 70- کیلوگرم رده سنی جوانان ابوالفضل دده جانی نماینده شایسته استان کردستان با ایستادن بر سکوی دوم نشان نقره این وزن را به گردن انداخت و جواز حضور در رقابت های بین المللی این رشته ورزشی را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمی کار کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور نشان نقره را کسب کرد

رزمی کار کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور نشان نقره را کسب کرد