مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-28سياسي

شما را یک دیپلمات نخبه می دانم اما ...


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که «مردم در 22 بهمن ماه دوباره شعار نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا را تکرار خواهند کرد» به وزیر امور خارجه توصیه کرد که استعفا دهد.

- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم در 22 بهمن ماه دوباره شعار نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا را تکرار خواهند کرد به وزیر امور خارجه توصیه کرد که استعفا دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن کامران در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر امور خارجه با بیان اینکه همیشه باید شرایط را سنجید ما می گوییم عزت، مصلحت، حکمت، مدعی شد: من احساس می کنم در صحبت های اخیر شما این سه موضع دیده نمی شود.

وی افزود: در 22 بهمن ماه که چهلم حاج قاسم سلیمانی است خواهیم دید که مردم باز خواهند گفت نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا! نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور خارجه و در انتقاد از مصاحبه اخیر او با هفته نامه اشپیگل آمریکا، گفت: به وزیر امور خارجه توصیه می کنم برای احترام به مردم استعفا دهد.

مردم جریان مقاومت را از نو ایجاد کرده ما باید پیرو آنها باشیم.

این عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به محمدجواد ظریف گفت: من با شما رابطه دوستی دارم و شما را یک دیپلمات نخب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شما را یک دیپلمات نخبه می دانم اما ...

شما را یک دیپلمات نخبه می دانم اما ...