مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 09:312020-01-28ورزشي

واکنش رییس جدید فدراسیون ورزش های رزمی به مهندسی انتخابات


رییس فدراسیون ورزش های رزمی با بیان این که با رای قاطع اعضای مجمع رییس فدراسیون شده است، گفت: هیچ مهندسی در کار نبوده و با رای قاطع اعضای مجمع، - رییس فدراسیون ورزش های رزمی با بیان این که با رای قاطع اعضای مجمع رییس فدراسیون شده است، گفت: هیچ مهندسی در کار نبوده و با رای قاطع اعضای مجمع، مسوولیت این فدراسیون را بر عهده گرفته ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف بهتری، پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون ورزش های رزمی در جمع خبرنگاران گفت: در 8 ماهی که در خدمت عظیمی، سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی بودیم درس هایی یاد گرفته ام که چراغ راه دوره 4 ساله من خواهد بود.

قرار نیست هیچ معجزه ای رخ دهد و روال کار من براساس روال کار سرپرست پیشین این فدراسیون و دنبال کننده تصمیمات و مدیریت او خواهد بود.

تمام تلاش مان بر این است تا فدراسیون را به جایگاهی که استحقاقش را دارد برگردانیم.

او در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای برای سبک هایی که هنوز مجوز لازم را از وزارت ورزش و جوانان دریافت نکرده اند دارید؟ گفت: با قدرت و جدیت این مساله را پیگیری خواهم کرد.

رییس فدراسیون ورزش های رزمی هم چنین درباره اعتراض برخی کاندیداها و غیبت 6 نفر از آن ها به نشانه اعتراض در انتخابات، تصریح کرد: امروز در مجمع انتخابات دیدید که با رای قاطع اعضای مجمع مسوولیت این فدراسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس جدید فدراسیون ورزش های رزمی به مهندسی انتخابات

واکنش رییس جدید فدراسیون ورزش های رزمی به مهندسی انتخابات