مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:502020-01-28ورزشي

علی نژاد: سرمربی تیم ملی فوتبال ایرانی است/ باشگاه ها مشاور حقوقی جذب کنند


معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، درباره ی آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: من سرپرست فدراسیون فوتبال نیستم اما در جریان هستم که قرار است یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال را بر عهده بگیرد.

- معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، درباره ی آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: من سرپرست فدراسیون فوتبال نیستم اما در جریان هستم که قرار است یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال را بر عهده بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی علی نژاد در حاشیه مراسم مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی و در جمع خبرنگاران افزود: اجازه دهید که وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال از طریق خود فدراسیون فوتبال پیگیری شود.

در حقیقت انتخاب سرمربی بر عهده فدراسیون فوتبال است نه وزارت ورزش اما آنچه که شنیدم در روز گذشته اعلام شده که مربی تیم ملی فوتبال ایرانی است و اصرار فدراسیون فوتبال بر این است که به زودی به جمع بندی برسند.

وی هم چنین درباره اینکه چرا تا یک ساعت قبل از بازی استقلال در پلی اف آسیا حق پخش به صدا و سیما داده نشده بود؟ گفت: قبل از این که مشخص شود قرار است بازی استقلال در امارات برگزار شود میزبان مشخص شده بود و ما در آن زمان اعلام کرده بودیم که بازی نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نژاد: سرمربی تیم ملی فوتبال ایرانی است/ باشگاه ها مشاور حقوقی جذب کنند

علی نژاد: سرمربی تیم ملی فوتبال ایرانی است/ باشگاه ها مشاور حقوقی جذب کنند