مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:352020-01-28سياسي

نطق انتقادی یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی علیه لاریجانی، ظریف و روحانی


یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در انتقاد از مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه با هفته نامه اشپیگل آلمان، با بیان این که «به ظریف گفته بودم رونالدو و مارادونا را ول کن و اصغری و غضنفری را بچسب» ادعا کرد: - یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در انتقاد از مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه با هفته نامه اشپیگل آلمان، با بیان این که به ظریف گفته بودم رونالدو و مارادونا را ول کن و اصغری و غضنفری را بچسب ادعا کرد: گوش نکرد و سوتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد ابطحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: امروز آقای روحانی می گوید من بلد نیستم.

حرف من این است که شما بلد بودید برجام را بزک کنید و آن را به شکل آفتاب تابان نشان دهید؛ همچنین بخوابید و یک شبه بنزین را گران کنید یا دستور اجرای سند 2030 را بدهید و بر اجرای سی اف تی و پالرمو اصرار داشته باشید.

همچنین شما بلد بودید دستور اجرای پیمان پاریس را که مخرب تر از برجام است صادر کنید.

ابحطی خطاب به رییس جمهور ادامه داد: شما بلد بودید هنگام سیل در استان های مازندران و خوزستان حضور نداشته باشید یا بر قراردادهای آی پی سی اصرار کنید و با توتال و دیگران قرارداد ببندید چرا می گویید من بلد نیستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق انتقادی یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی علیه لاریجانی، ظریف و روحانی

نطق انتقادی یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی علیه لاریجانی، ظریف و روحانی