مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:202020-01-28اقتصادي

کاهش 8 درصدی پرت آب در روستاهای تهران طی 5 سال گذشته


مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان تهران با اشاره به اینکه در 5 سال گذشته پِرت آب در روستاهای استان تهران از 45 درصد به 37 درصد رسیده است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رضا پوررجب در آیین افتتاح طرح های آبرسانی آبفای روستایی استان تهران با اشاره به اینکه تأمین آب پایدار روستاها از اهداف این شرکت در 5 سال گذشته بوده است، گفت: ذخیره سازی آب و بالا رفتن کیفیت آب و تأمین آب پایدار و اجرای مصوبات شورای عالی امنیت ملی در بالادست سد لتیان از اهداف این شرکت در 5 سال گذشته بوده است.

وی افزود: در 5 سال گذشته تلاش ما این بود که هدرروی آب در روستاهای استان تهران به میزان قابل توجهی کاهش یابد به طوری که پِرت آب از 45 درصد هم اکنون به 37 درصد رسیده است.

پوررجب خاطرنشان کرد: در مطالعات جامعی که انجام داده و موافقت نامه هایی که صورت گرفته است به خوبی در مدیریت مصرف آب اقدام کرده و برنامه های خوبی اجرا کردیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان تهران گفت: طی 5 سال گذشته برای اجرای تصفیه خانه های فاضلاب 5 تصفیه خانه در دستور کار قرار گرفت که امروز تصفیه خانه فاضلاب امامزاده داود به بهره برداری رسید و تصفیه خانه روستای نیکنام ده به زودی به افتتاح خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8 درصدی پرت آب در روستاهای تهران طی 5 سال گذشته

کاهش 8 درصدی پرت آب در روستاهای تهران طی 5 سال گذشته