مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-28حوادث

وسایل نقلیه در 10 ماهه امسال 835 نفر کرمانی را به کام مرگ کشاند


فرمانده انتظامی استان کرمان از میزان کشته شدگان حوادث ترافیکی سخن به میان آورد و اظهار کرد: در 10 ماهه امسال 655 نفر در کل استان در محورهای برون شهری کشته شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 نفر کمتر کشته شده است.

- ند ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از میزان کشته شدگان حوادث ترافیکی سخن به میان آورد و اظهار کرد: در 10 ماهه امسال 655 نفر در کل استان در محورهای برون شهری کشته شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 نفر کمتر کشته شده است.

ضمن آنکه 180 نفر نیز در حوادث ترافیکی در درون شهر در این بازه زمانی در استان کرمان جان خود را از دست دادند.

سردار عبدالرضا ناظری پیش از ظهر امروز هشتم بهمن ماه در همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در این طرح بانوان به صورت رسمی و قانون مند در حوزه مهم ترافیک ورود پیدا خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که در سنوات گذشته زحمات زیادی در حوزه ترافیک انجام شده و توفیقات خوبی بدست آوردیم، تصریح کرد: ما صحنه های دلخراشی در حوادث ترافیکی مشاهده کرده ایم که آسیب های مادی و معنوی زیادی را برای جامعه به بار آورده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان جاده، شرایط محیط، وسایل نقلیه و عامل انسانی را عوامل بروز تصادفات برشمرد، عنوان کرد: باید در حوزه فرهنگ ترافیک و رانندگی علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل نقلیه در 10 ماهه امسال 835 نفر کرمانی را به کام مرگ کشاند

وسایل نقلیه در 10 ماهه امسال 835 نفر کرمانی را به کام مرگ کشاند