مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:002020-01-28بين الملل

هدف از طرح معامله قرن، نجات ترامپ و نتانیاهوست


تحلیلگران اتفاق نظر دارند زمان تعیین شده برای رونمایی از معامله قرن، تأمین منافع شخصی و حزبی ترامپ و نتانیاهو و نجات آنها از مخمصه است - ، روزنامه القدس العربی، هدف آمریکا از رونمایی از توطئه جدید آمریکا و صهیونیسم علیه آرمان فلسطین موسوم به معامله قرن را آن هم در این شرایط و موقعیت زمانی مشکوک، نجات دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا از مخمصه های گرفتار در آن ها و نجات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات آینده پیش روی کنست دانست.

تحلیلگران سیاسی فلسطینی درباره این مسئله اتفاق نظر دارند که زمان تعیین شده برای اعلام طرح موسوم به معامله قرن، مشکوک و هدف از ارائه این طرح نیز در این برهه از زمان تأمین منافع شخصی و حزبی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و بنیامین ننانیاهو نخست وزیر اسراییل است.

دونالد ترامپ این روز ها با پرونده استیضاح خود مواجه است و جلسه دادرسی به پرونده او از سه شنبه گذشته در مجلس سنا آغاز شد و کنست (پارلمان) اسراییل نیز در جلسه روز سه شنبه درباره درخواست نتانیاهو مبنی بر مصونیت وی در دادگاه به اتهام فساد تصمیم می گیرد.

دونالد ترامپ جمعه گذشته از قصد خود برای رونمایی از طرح معامله قرن تا قبل از روز سه شنبه (امروز) خبر داد که قرار است در این روز با بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس رهبر مخالفان در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از طرح معامله قرن، نجات ترامپ و نتانیاهوست

هدف از طرح معامله قرن، نجات ترامپ و نتانیاهوست