مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:002020-01-28سياسي

عامل انفجارهای گاز، انسانی است نه زیرساختی/ارایه وام به آبادانی ها برای گازکشی


مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه در بحث گاز در استان شرایط و شبکه پایداری داریم و هیچ گاه قطعی گاز نداریم، گفت: در حوادث مختلف همچون سیل تنها سازه ای که پایدار ماند و هیچ قطعی نداشت، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه در بحث گاز در استان شرایط و شبکه پایداری داریم و هیچ گاه قطعی گاز نداریم، گفت: در حوادث مختلف همچون سیل تنها سازه ای که پایدار ماند و هیچ قطعی نداشت، گاز بوده که این مهم حاصل تلاش نیروهای شرکت گاز و استانداردهای اجرا است.

عبداله ابول پور با حضور در تحریریه ایسنا با بیان اینکه شرکت گاز خوزستان، اولین شرکت گازی در کشور است و عملا از سال 1346 کار خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 96 درصد از گاز مصرفی در استان توسط صنایع و 4 درصد در بخش خانگی مورد استفاده قرار می گیرد که این هم خوب است و هم تهدید.

تهدید از این بابت که ما در صنعت مان وابستگی به گاز را داریم و برخی صنایع، سوخت جایگزین ندارند بنابراین هر تصمیم و مساله ای در جریان تامین گاز صنایع، ریسک بالایی دارد.

وی با بیان اینکه شرکت گاز خوزستان 70 درصد سبد انرژی کشور را تامین می کند، افزود: بخش صنعت ما در حال توسعه است و تا چشم انداز 1401 - اگر نیروگاه غرب کارون با تمام ظرفیت وارد مدار شود و نیروگاه اندیمشک و طرح توسعه پتروشیمی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل انفجارهای گاز، انسانی است نه زیرساختی/ارایه وام به آبادانی ها برای گازکشی

عامل انفجارهای گاز، انسانی است نه زیرساختی/ارایه وام به آبادانی ها برای گازکشی