مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-28سياسي

20 برنامه کلان به مناسبت دهه فجر در مساجد برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس از اجرای بیش از 20 برنامه کلان به مناسبت دهه فجر در 1236 کانون استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین امیدی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های دهه فجر 1398 در کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس پرداخت و گفت: با توجه به اینکه امسال دهه فجر و ویژه برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با دهه فاطمیه و اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی مصادف شده است عنوان این رویدادها را فجر فاطمی قرار دادیم.

وی به مهمترین برنامه های دهه فجر کانون های مساجد اشاره کرد و افزود: امسال در دهه فجر، افزون بر مسابقه کتابخوانی بر اساس اثر ارزشمند شهید آیت الله مرتضی مطهری با نام آینده انقلاب اسلامی که به شکل مجازی برگزار خواهد شد، فراخوان جشنواره سرود هوای تازه از دیگر اقدام های این مناسبت است.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان فارس در ادامه از برگزاری سومین برنامه ملی پویش سراسری مسجد، کانون و انقلاب در استان خبر داد و گفت: در طول دهه فجر امسال منتخبی از فیلم های جشنواره مردمی عمار با موضوع انقلاب اسلامی در مساجد فارس اکران می شود.

امیدی همچنین به جشنواره کودکانه انقلاب به روایت کودکان ویژه زیر 15 سالگان اشاره کرد و افزود: این جشنواره در رشته های تئاتر، انیمیشن و… ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 برنامه کلان به مناسبت دهه فجر در مساجد برگزار می شود

20 برنامه کلان به مناسبت دهه فجر در مساجد برگزار می شود