مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-28اقتصادي

6.7 هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان دهه فجر افتتاح می شود


بهروز اسودی روز سه شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: بهره برداری از این طرح های صنعتی و معدنی برای حدود 900 نفر شغل مستقیم ایجاد می کند.

وی با اشاره به افتتاح شرکت درین ریس سمنان، بیان کرد: این کارخانه با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال، در تولید و ریسندگی نخ پنبه فعالیت دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 350 نفر فراهم می شود.

رییس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: شرکت کویرجین سمنان با ظرفیت تولید انواع پارچه جین و پنبه با سرمایه گذاری حدود 2 هزار و 500 میلیارد ریال و فراهم آوردن زمینه اشتغال 250 نفر دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی به افتتاح شرکت نورد و مقاطع فولادی شرق پایتخت در گرمسار اشاره و خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود 450 میلیارد ریال در زمینه تولید میلگرد آج دار یا شاخه ای از جنس فولاد ساده کربنی فعالیت دارد که با راه اندازی بخش جدید این واحد زمینه اشتغال حدود 70 نفر فراهم می شود.

اسودی اضافه کرد: شرکت فرآوری معدنی پرشیا اروپا با مشارکت خارجی و با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال که در تولید کاتد مس فعالیت دارد و برای 70 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می کند، از دیگر طرح های افتتاحی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6.7 هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان دهه فجر افتتاح می شود

6.7 هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان دهه فجر افتتاح می شود