مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-28فرهنگي

مجلس تعزیه خوانی حضرت فاطمه (س) در محوطه تئاتر شهر


دفتر نمایش های خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی و شهرداری منطقه 11 تهران در محوطه تئاتر شهر مجلس تعزیه خوانی شهادت حضرت فاطمه (س) را برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، مجلس تعزیه خوانی شهادت حضرت زهرا (س) روز سه شنبه هشتم بهمن ماه در محوطه بیرونی مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان خواهد بود.

در این مجلس تعزیه خوانی که ساعت 16 تا 17:30 به همت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری منطقه 11 تهران اجرا می شود، تعدادی از هنرمندان مطرح عرصه تعزیه مجلس شهادت حضرت زهرا (س) را در محوطه تئاتر شهر اجرا می کنند.

  * بیگانه در خانه سید محمد مساوات در تالار اصلی به صحنه می رود نمایش بیگانه در خانه به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات از روز پنجشنبه دهم بهمن ماه به مدت هشت روز در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

این اثر نمایشی که پیش از این در مجموعه تئاتر مستقل تهران روی صحنه رفته در قالب سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر میزبان مخاطبان خواهد بود.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته نمایش بیگانه در خانه روز پنجشنبه ساعت 17 ، روزهای جمعه 11 تا چهارشنبه 16 بهمن ماه ساعت 19 ، روز پنجشنبه 17 بهمن ماه ساعت 18:30 و روز جمعه ساعت 19 پذیرای دوستداران تئاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس تعزیه خوانی حضرت فاطمه (س) در محوطه تئاتر شهر

مجلس تعزیه خوانی حضرت فاطمه (س) در محوطه تئاتر شهر