مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:362020-01-28فرهنگي

جشنواره بین المللی شعر فجر با حضور وزیر ارشاد و 45 نویسنده در زاهدان برگزار می شود


حسین مسگرانی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری آیین پایانی جشنواره بین المللی شعر فجر در زاهدان اظهار داشت: سیل جنوب سیستان و بلوچستان با وجود خسارت مادی زیاد اما خوشبختانه خسارت جانی نداشت و اتفاقات خوبی را علیرغم گزارشات جامعه هنری در گذشته به همراه داشت.

وی گفت: مهمترین اتفاق در استان اختتامیه جشنواره بین المللی شعر فجر همزمان با آغاز دهه فجر در روز 12 بهمن در محل تالار سینما هلال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی وزیر و جمعی از شاعران برگزیده در زاهدان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: از این استان نیز چندین شاعر تقدیر و در کنار این جشنواره اولین تماشاخانه سیستان و بلوچستان در زاهدان و در فرهنگسرای جوان با ظرفیت 150 نفر افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین چندین نفر از کسانیکه در استان درجه هنری معادل مدرک فوق لیسانس و دکتری دریافت کردند نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دبیر اجرایی جشنواره شعر فجر چندی پیش گفته بود: با برنامه ریزی های انجام شده، اختتامیه چهاردهمین جشنواره شعر فجر در روز 12 بهمن برگزار خواهد شد.

با اینکه بررسی هایی برای برگزاری مراسم اختتامیه در تهران داشتیم، ولی با توجه به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و آسیب دیدن هموطنان ما در این واقعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی شعر فجر با حضور وزیر ارشاد و 45 نویسنده در زاهدان برگزار می شود

جشنواره بین المللی شعر فجر با حضور وزیر ارشاد و 45 نویسنده در زاهدان برگزار می شود