مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:362020-01-28اقتصادي

افتتاح 10 پروژه ورزشی در گیلان با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال


مریم بخشی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه ها شامل پنج زمین ورزشی در شهرهای رشت، آستانه اشرفیه و آستارا ، یک سالن ورزشی در فلکده رشت، سالن تیرو کمان رشت ، زمین والیبال صومعه سرا، سالن ورزشی تختی لاهیجان و استخر رودبار می باشد.

وی افزود: کل مساحت این 10 پروژه ورزشی 27 هزار و 275 متر مربع است که برای افتتاح و به بهره برداری رسیدن این پروژه ها، 253 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده که این اعتبارات از محل وزارت نفت، بنیاد مستضعفان ، شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و اعتبارات استانی می باشد.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات مهم و بین المللی در دهه فجر امسال در گیلان اشاره و بیان کرد: جام بین المللی نامجو که از ویژگی کسب سهمیه المپیک نیز برخوردار است، با حضور وزنه برداران زبده ایران و کشورهای خارجی در ایام دهه فجر امسال در رشت برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری این رقابتها باید فرصتی مناسب و استثنایی برای اجرای برنامه های فاخر فرهنگی باشد و همچنین برای تکریم و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جنگ و شهدای حرم، با حضور وزیر ورزش و جوانان در هنگام برگزاری این رقابت ها برنامه ریزی شده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: هم اینک وجود امنیت بی نظیر در کشورما مرهون جان فشانی های شهدای بزرگوار است که در این راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 پروژه ورزشی در گیلان با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال

افتتاح 10 پروژه ورزشی در گیلان با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال