مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:362020-01-28سياسي

مشارکت مردم در صحنه انتخابات با امیدبخشی به جامعه محقق می شود


عباس تقی زاده شامگاه دوشنبه در همایش روابط عمومی های شهرستان رفسنجان در فرهنگسرای مس بیان کرد: کمتر از یک ماه به انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی باقی مانده و یکی از نیازهای جامعه امروز ما ایجاد انگیزه برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در این رویداد سیاسی است.

وی افزود: در جامعه کنونی بنا به دلایل اقتصادی و دیگر موضوعات، هنوز جو انتخاباتی و فضای رقابتی به صورت مطلوب شکل نگرفته لذا وظیفه روابط عمومی و رسانه حساس تر است وباید تلاش کنیم جامعه احساس پویایی بیشتری داشته باشد.

تقی زاده با بیان اینکه شروع تبلیغات انتخاباتی از 24 بهمن آغاز و تا ساعت 8 صبح روز اول اسفند ادامه دارد گفت: در این بازه زمانی همه کاندیداها می توانند تبلیغات کنند، باید مراقبت کنیم با بی طرفی کامل و رعایت مسایل قوانین انتخابات، اخبار این بازه زمانی را نشر دهیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت روابط عمومی ارتباط با رسانه است خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید مخاطب شناس باشد به ویژه در شرایط بحرانی که جامعه نیاز به خبر دقیق دارد، در غیر این صورت اگر خبر دیر یا نادرست انتشار یابد جبران خسارت امکان پذیر نیست، در سقوط هواپیمای مسافران به مقصد اوکراین در صبحگاه چهارشنبه دیر اطلاع رسانی شد و ضربه هایی وارد شد چون به موقع اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در صحنه انتخابات با امیدبخشی به جامعه محقق می شود

مشارکت مردم در صحنه انتخابات با امیدبخشی به جامعه محقق می شود