مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:262020-01-28سياسي

مستکبران جهان با استخراج تفکر ظلم ستیزانه از قرآن مقابله می کنند


معاون صدای سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان وحدت، مقاومت و صبر است گفت: مستکبران جهان با استخراج تفکر ظلم ستیزانه از قرآن مقابله می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید شاه آبادی صبح سه شنبه در آیین تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان های امام راحل طی سخنانی با اشاره به جهان بینی معنوی امام راحل اظهار داشت: زمانی که تمامی معیارها و شاخص ها مادی بود بر اساس قرآن، عترت و شاخص های معنوی بنیان نهاده شد.

شاه آبادی با بیان اینکه تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان وحدت، مقاومت و صبر است گفت: مستکبران جهان با قرائت قرآن مشکلی ندارند ولی با استخراج تفکر ظلم ستیزانه از آیات کلام الله مجید به شدت مقابله می کنند.

معاون صدای رسانه ملی در ادامه بیان داشت: امام راحل حرکت بزرگ خود را با الهام گرفتن از آیات کلام الله مجید آغاز کرد و ایشان الگوی همه مسلمانان هستند.

وی در ادامه به وجود دشمنی ها با نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و عنوان داشت: این دشمنی از سوی استکبار جهانی همیشه وجود داشته است چرا که امام راحل انقلاب اسلامی را بر اساس دفاع از حق مظلومان و دفاع از دردمندان و پا برهنگان در مقابل مستکبران عالم ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستکبران جهان با استخراج تفکر ظلم ستیزانه از قرآن مقابله می کنند

مستکبران جهان با استخراج تفکر ظلم ستیزانه از قرآن مقابله می کنند