مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:152020-01-28بين الملل

اصلاحات داخلی روسیه برای تقویت نقش خارجی


رییس جمهوری روسیه تقریبا مهمان تمام کنفرانس ها و اجلاس هایی است که به بحران های منطقه خاورمیانه اختصاص دارند، به این ترتیب نقش مسکو در این بحران ها بیشتر متجلی می شود.

- پوتین به پایگاه های روسیه در سوریه آمد و شد دارد و در آنها گشت زنی می کند و بشار اسد، رییس جمهوری سوریه را برای دیدار در آن پایگاه ها فرامی خواند؛ پایگاه هایی که گویی مناطق حفاظت شده وابسته به حکومت روسیه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط در تحلیلی نوشت: ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه همواره پای ثابت یکی از مذاکرات درباره مسائل بین المللی است به طوریکه تلاش هایی برای برگزاری نشستی بین دو طرف درگیر در لیبی صورت داد و اخیرا میزبان خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای مستقر در شرق لیبی و فائز السراج، نخست وزیر دولت وفاق ملی بود، روسیه روابط منعطفی با حفتر و السراج برقرار کرده همانطور که در سوریه نیز هم با مخالفان و هم دولت سوریه تعامل دارد، در درگیری اسراییل و فلسطین نیز با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی رابطه با هر دو را حفظ کرده است.

فعالیت خارجی پوتین از مرزهای منطقه عربی عدول کرده او اکنون همه جا حاضر است حتی به حضور در رقابت های انتخاباتی غرب نیز متهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات داخلی روسیه برای تقویت نقش خارجی

اصلاحات داخلی روسیه برای تقویت نقش خارجی