مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:152020-01-28بين الملل

عصائب: حمله راکتی به سفارت آمریکا صحنه سازی بود


سخنگوی دفتر سیاسی عصائب اهل الحق عراق حمله راکتی به سفارت آمریکا را صحنه سازی خود آمریکا خواند و عزم عراقی ها برای اخراج نظامیان اشغالگر را غیرمرتبط با ایران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود الربیعی سخنگوی دفتر سیاسی عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد که آنچه در عراق اتفاق می افتد مخالفت مردمی با آمریکاست نه اینکه صحنه ای از درگیری میان ایران و آمریکا باشد.

الربیعی کل ادعای آمریکایی ها را هم درباره حمله موشکی شامگاه یکشنبه به سفارت آمریکا باطل و بی اساس خواند و گفت: آمریکا خودش می داند چه کسی به سفارتخانه اش حمله راکتی کرد و متهم کردن گروه های مقاومت عراق، بخشی از جوسازی های رسانه ای آمریکاست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المعلومه، الربیعی در اظهاراتی تلویزیونی گفت: هدف قرار دادن هیئت های دیپلماتیک به معنای هدف قرار دادن عراق است و گروه های مقاومت به روش حمله مخفیانه احتیاج ندارند، زیرا موقعیت گروه های مقاومت بسیار بزرگ تر از آن است که از این طریق به سفارت آمریکا ضربه بزند .

وی با تاکید بر اینکه فقط بدخواهان و دشمنان عراق از حمله به سفارت آمریکا نفع می برند، گفت: حمله به منطقه سبز از منطقه عرب جبور صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصائب: حمله راکتی به سفارت آمریکا صحنه سازی بود

عصائب: حمله راکتی به سفارت آمریکا صحنه سازی بود