مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:552020-01-28سياسي

وجود 3 هزار و 700 نقطه پدافندی در سراسر کشور/ دوران بزن در رو گذشته است


مشاور فرمانده سپاه قدس از وجود سه هزار و 700 نقطه پدافندی در سراسر کشور برای مقابله با تهدیدات استکبار جهانی و دشمنان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد کریم پور شامگاه دوشنبه در جمع عزاداران فاطمی کاشان با اشاره به هزینه هفت هزار میلیارد دلاری آمریکا در منطقه خاورمیانه اظهار داشت: نتیجه این همه هزینه توسط آمریکا ورود رییس جمهور تروریست این کشور به عراق به صورت چراغ خاموش بود.

وی با بیان اینکه اینگونه حضور رییس جمهور آمریکا در عراق یک حقارت به تمام معنا بود، ابراز داشت: به فضل خدا با شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی حضور آمریکا در منطقه کاملاً از بین خواهد رفت.

مشاور فرمانده قدس سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشادت ها و دلاوری های مدافعان حرم تصریح کرد: حضور امثال شهید قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و مبارزه با داعش یک ضرورت برای دفاع از حریم اهل بیت بود.

وی حضور تروریست های شجره خبیثه داعش در سوریه و عراق و اشغال این دو کشور را یک نوع سناریو از پیش تعیین شده توسط آمریکا و استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: مبارزه با داعش جنگ با یک گروهک تروریستی نبود بلکه مبارزه با کل جبهه استکبار جهانی و مزدوران دست نشانده آنها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 3 هزار و 700 نقطه پدافندی در سراسر کشور/ دوران بزن در رو گذشته است

وجود 3 هزار و 700 نقطه پدافندی در سراسر کشور/ دوران بزن در رو گذشته است