مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:352020-01-28سياسي

قانون مبارزه با مواد مخدر باید اصلاح شود


دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد که تحریم های ظالمانه جدید قطعا در مبارزه با مواد مخدر تاثیر گذار خواهد بود و دود آن به چشم کشورهای تحریم کننده خواهد رفت.

- دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد که تحریم های ظالمانه جدید قطعا در مبارزه با مواد مخدر تاثیر گذار خواهد بود و دود آن به چشم کشورهای تحریم کننده خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسکندر مومنی در حاشیه دومین همایش سراسری روسای پلیس های مبارزه با مواد مخدر با حضور در جمع خبرنگاران گفت: همه دستگاهها باید در بحث مبارزه با مواد مخدر پای کار بیایند و تلاش کنند و انصافا همه دستگاهها نیز تلاش می کنند اما تلاششان به یک میزان نیست ما این مطالبه گری ها را در جلسات خصوصی مطرح می کنیم و به نظرم کشیده شدن موضوعات به جلسات عمومی و رسانه ها چندان درست نیست مردم چه گناهی کردن که باید این مسائل را در رسانه ها بشنوند.

ما موارد قصور و کم کاری را در جلسه خصوصی مطرح کرده و باید با شتاب بیشتری در این مسیر حرکت کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که چرا با گذشت بیش از 7 ماه از تفاهم نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت بهداشت معتادان متجاهر دارای بیماری های عمومی و زخم باز همچنان بلاتکلیف هستند گفت: نظر وزارت بهداشت این است که در این افراد در تعدادی از بیمارستان ها حضور پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مبارزه با مواد مخدر باید اصلاح شود

قانون مبارزه با مواد مخدر باید اصلاح شود