مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:352020-01-28سياسي

آغاز چهارمین دوره طرح گردشگری علمی دانش آموزی همزمان با دهه فجر


معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموزی از آغاز چهارمین دوره طرح گردشگری علمی دانش آموزی همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

- معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان های سازمان دانش آموزی از آغاز چهارمین دوره طرح گردشگری علمی دانش آموزی همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

سید هادی دلبری در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: نظر به فرمایشات مقام معظم رهبری در منشور گام دوم انقلاب، آشکارترین مسیر رسیدن به عزت و قدرت کشور، کسب دانایی و توانایی است.

وی افزود: بدیهی است به منظور تحقق این آرمان، تربیت و آموزش نیروی توانمند و کارآمد در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و .

مطابق علاقه، توجه و استعداد دانش آموزان نیاز به توجه بیشتری داشته و باید گام های جدیتری در این مسیر برداشته شود.

معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استانهای سازمان دانش آموزی با بیان اینکه بر این اساس؛ جهت آشنایی دانش آموزان با حقوق شهروندی، رونق گردشگری علمی و ارتقای سطح آگاهی عمومی نسل مولد و کارآفرین، تفاهم نامه ای میان سازمان دانش آموزی و سازمان تامین اجتماعی منعقد شده است گفت: این طرح فرصتی درخور و مناسب برای تحقق بخشیدن به اهداف ساحت های شش گانه سندتحول بنیادین آموزش و پرورش بالاخص ساحت تربیت اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چهارمین دوره طرح گردشگری علمی دانش آموزی همزمان با دهه فجر

آغاز چهارمین دوره طرح گردشگری علمی دانش آموزی همزمان با دهه فجر