مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:302020-01-28اقتصادي

ضرورت مشارکت بخش خصوصی جهت استحصال آب و واگذاری زمین درجنوب تهران


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی برای استحصال آب واگذاری زمین در جنوب تهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی زاده صبح سه شنبه در جلسه جلوگیری از آبیاری محصولات کشاورزی با آب های آلوده در جنوب تهران که در استانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: برای جلوگیری از آبیاری اراضی کشاورزی در استان و به ویژه در جنوب شهر تهران برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت داریم و از ظرفیت تمامی شهرداری ها و شهرداری تهران بهره خواهیم گرفت.

تقی زاده در ادامه بر ضرورت مشارکت بخش خصوص برای استحصال آب در جنوب تهران تاکید کرد و عنوان داشت: در جنوب تهران و مشخصاً شهرستان ری و کهریزک می توان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش برای استحصال آب و واگذاری زمین به بهره بردار به ویژه در محدوده کهریزک و آراد کوه هم کشاورزی رونق داد و هم محصولات زراعی مطمئن به لحاظ آبیاری را تضمین کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: در برنامه بلندمدت که البته با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران عملیاتی می شود اعتبارات لازم را برای سالم سازی و همچنین نحوه آبیاری محصولات کشاورزی تخصیص داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مشارکت بخش خصوصی جهت استحصال آب و واگذاری زمین درجنوب تهران

ضرورت مشارکت بخش خصوصی جهت استحصال آب و واگذاری زمین درجنوب تهران