مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:302020-01-28ورزشي

تبدیل 60 هزار متر از باغات منطقه 4 به برج های 90 واحدی


شورایار منطقه 14 تهران از تبدیل 60 هزار متر از باغات منطقه 4 به برج های 90 واحدی خبر داد و ورزشگاهی با وسعت 30 هزار متر توسط شهرداری در حال واگذاری است که باید از این موضوع جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس،محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه اظهار داشت: با وجود زندگی بسیار کوتاه حضرت زهرا (س)، ایشان نقش و اثرگذاری برجسته ای در تاریخ اسلام داشت، در جامعه که دختر زنده به گور می شد، نقش زن تا اندازه ای ارتقاء یافت که در شرایط خفقان سیاسی و امنیتی که شخصیت های بزرگی نظیر امیرالمؤمنین، سلمان و ابوذر، امکان ابراز نظر و انتقاد نداشتند، زهرای مرضیه با فصیح ترین و شجاعانه ترین ادبیات، سکوت را شکست و الگویی بزرگی را برای زنان و مردان مسلمان در تاریخ به جا گذاشت.

وی افزود: پس از رحلت پیامبر در این فرصت بار روشنگری و حمایت از حقانیت و عدالت سیاسی و اقتصادی بر دوش فاطمه سلام الله علیها بود و عملاً امام علی (ع) و سایر صحابه برجسته پیامبر، در سایه شجاعت، حکمت و مجاهدت فاطمه حضور داشتند.

هاشمی بیان داشت: این فعالیت اجتماعی ماندگار، در حوزه سیاسی، به انتقاد از ظلم به امت در محروم کردن جامعه از رهبری شایسته ترین افراد و در حوزه اقتصادی به انتقاد از ظلم در غصب فدک، که میراث پیامبر برای حضرت زهرا (س) جهت رسیدگی به معیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 60 هزار متر از باغات منطقه 4 به برج های 90 واحدی

تبدیل 60 هزار متر از باغات منطقه 4 به برج های 90 واحدی