مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:302020-01-28سياسي

ورود مدعی العموم به موضوع تخریب حریم غار نمکدان و ژئوپارک جهانی قشم


رییس کل دادگستری استان هرمزگان با صدور دستور ویژه ای خطاب به دادستان قشم از وی خواست به موضوع نگرانی از تخریب حریم آثار تاریخی و طبیعی ثبت شده ملی و جهانی به ویژه غار نمکدان و ژئوپارک قشم ورود نموده و تدابیر قانونی لازم را اتخاذ کند.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان با صدور دستور ویژه ای خطاب به دادستان قشم از وی خواست به موضوع نگرانی از تخریب حریم آثار تاریخی و طبیعی ثبت شده ملی و جهانی به ویژه غار نمکدان و ژئوپارک قشم ورود نموده و تدابیر قانونی لازم را اتخاذ کند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه به داستان قشم مأموریت داد، تا بادعوت از کارشناسان، متخصصین و مدیران استانی مرتبط ، نسبت به بررسی موضوع اقدام و چنانچه تخلفی در نحوه واگذاری و یا عملیاتی که منجر به تخریب محیط زیست و میراث فرهنگی شده مشاهده شود، فوراً تدابیر لازم را اتخاذ و دستورات مقتضی را صادر نماید.

علی صالحی یادآور شد: در خصوص سایر واگذاری های اراضی در نوار ساحلی شمال جزیره قشم از ابتدای این شهرستان تا درگهان ، چه از سوی سازمان منطقه آزاد قشم و چه سایر سازمانهای دولتی رعایت حریم دریا و مقررات زیست محیطی، الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای احقاق حقوق عامه و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی، در صورت محرز شدن تخلفات احتمالی در صدور مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مدعی العموم به موضوع تخریب حریم غار نمکدان و ژئوپارک جهانی قشم

ورود مدعی العموم به موضوع تخریب حریم غار نمکدان و ژئوپارک جهانی قشم