مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:202020-01-28فرهنگي

12بهمن؛ اختتامیه جشنواره بین المللی شعر فجر در زاهدان


آیین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در زاهدان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزری صداوسیما، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افتتاحیه این جشنواره در اصفهان بوده، گفت: اختتامیه این جشنواره دوازدهم بهمن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان برگزار خواهد شد.

مسگرانی افزود: آثار راه یافته به این جشنواره در قالب کتاب شعر است و 50 نفر از شاعران کشوری و 20 نفر هم از شاعران استانی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی برگزاری محفل شعر شاعران استان را از دیگر برنامه های این جشنواره عنوان کرد و گفت: از اشعار برگزیده ی برخی از شاعران استان در این مراسم تقدیر خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان همچنین از راه یابی دو اثراز استان به جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تهران خبر داد و گفت: اجرای تئاتر، تقی زاده و بادینی دو هنرمند استان در تاریخ های 18 و 20 بهمن است.

مسگرانی افزود: در هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر استان نیز 12 فیلم سینمایی و 5 فیلم کودک و نوجوان در تالارهای هلال و اشراق اکران می شود.

وی برگزاری هفته ی قرآن و عترت، جشنواره های هنرهای تجسمی، سرود و موسیقی، اجرای تئاتر خیابانی و افتتاح سالن تماشاخانه پلاتو در فرهنگ سرای جوان تئاتر شهر زاهدان با ظرفیت 150 نفر را از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12بهمن؛ اختتامیه جشنواره بین المللی شعر فجر در زاهدان

12بهمن؛ اختتامیه جشنواره بین المللی شعر فجر در زاهدان