مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:202020-01-28بين الملل

اخباری از میانجی گری محرمانه الجزایر میان امارات و ترکیه


پس از استقبال الجزایر از دو هیات عالی رتبه از امارات و ترکیه، پایگاه مغرب اینتلیجنس مدعی شد که الجزایر برای یک میانجی گری محرمانه میان این دو کشور مقدمه چینی کرده است.

- پس از استقبال الجزایر از دو هیات عالی رتبه از امارات و ترکیه، پایگاه "مغرب اینتلیجنس" مدعی شد که الجزایر برای یک میانجی گری محرمانه میان این دو کشور مقدمه چینی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ارم نیوز، این پایگاه اعلام کرد که الجزایر در هنگامی که میزبان رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه به همراه وزرای دفاع و خارجه این کشور بود، از عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات برای سفر به الجزایر دعوت کرد.

این پایگاه مدعی شد که عبدالمجید تبون، رییس جمهور الجزایر صبری بوقادوم، وزیر خارجه خود را مامور به میانجی گری محرمانه میان اماراتی ها و ترکیه ای ها کرده است.

این پایگاه نوشت، الجزایر روابط خوبی با ابوظبی دارد و هدف دولت الجزایر این است که در مورد توافق ضمنی میان ابوظبی و آنکارا جهت آرام کردن اوضاع میان دو کشور مذاکره کند و در نتیجه، الجزایر نقش خود به عنوان یک میانجی گر اساسی را تحکیم بخشد که این مساله باعث می شود نام الجزایر در صحنه جهانی و منطقه ای مجدداً مطرح شده و این کشور از امتیازات دیپلماتیک برخوردار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخباری از میانجی گری محرمانه الجزایر میان امارات و ترکیه

اخباری از میانجی گری محرمانه الجزایر میان امارات و ترکیه