مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:202020-01-28اقتصادي

فرهنگ سازمانی از عوامل تاثیرگذار بر افزایش بهره وری است


دوره آموزشی «آشنایی با اصول و قواعد طراحی و استقرار چرخه مدیریت بهره وری در کسب و کار» ویژه تعاون گران و کارشناسان حوزه تعاون، امروز هشتم بهمن در اداره کل تعاون، - ایسنا/اردبیل دوره آموزشی آشنایی با اصول و قواعد طراحی و استقرار چرخه مدیریت بهره وری در کسب و کار ویژه تعاون گران و کارشناسان حوزه تعاون، امروز هشتم بهمن در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی،گفت: دوره مذکور بر اساس تفاهم نامه همکاری بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی و به منظور توانمندسازی و توسعه کسب و کارهای تعاونی برگزار شد.

بهرنگ کوهی، مدت زمان برگزاری این دوره را هشت ساعت عنوان و تصریح کرد: در این دوره یک صد نفر فراگیر حوزه تعاون حضور داشتند که در پایان، گواهینامه معتبر پایان دوره از سوی جهاددانشگاهی برای شرکت کنندگان صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا گروه دریافت ایسنا، در این دوره آموزشی، مدرس کارآفرینی با بیان اینکه نیروی انسانی جزء با ارزش ترین سرمایه های کشور محسوب می شود، اظهار کرد: استفاده بهینه و کارآمد از منابع در افزایش بهره وری نقش مهمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازمانی از عوامل تاثیرگذار بر افزایش بهره وری است

فرهنگ سازمانی از عوامل تاثیرگذار بر افزایش بهره وری است