مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:152020-01-28سياسي

به نمایندگان موافق «FATF» گفتند شما قاتلان سردار سلیمانی هستید


فلاحت پیشه درباره سرنوشت «FATF» در پی اتفاقاتی که برای کشور چه در سطح منطقه ای و چه در سطح جهانی رخ داده است، گفت: «FATF» یک بحث جدا از اتفاقات رخ داده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شنیدیم به نمایندگانی که FATF را در مجلس به تصویب رساندند گفتند که شما قاتلان سردار سلیمانی هستید، زیرا به تصویب FATF رأی دادید؛ توجه داشته باشید در چنین شرایطی که مسائلی از این دست مطرح می شود، نمی توان تصمیم مصلحتی گرفت.

حشمت الله فلاحت پیشه درباره برداشتن گام پنجم تعهدات برجامی از سوی ایران و وضعیت کشورهای اروپایی گفت: زمانی مطرح کردم اگر ترامپ سیاست خشنش را علیه ایران شکل دهد بخصوص با تشدید تحریم ها روزی می رسد که در ایران فقط مجبور است با نظامیان صحبت کند و حمله به پایگاه عین الاسد تحقیرآمیزترین چالش آمریکا بعداز جنگ سرد بود.

وی ادامه داد: امروز هم توصیه ام به کشورهای اروپایی این است اگر ظرفیت دیپلماسی را از بین ببرند روزی خواهد رسید که آن ها در تهران با نظامیان صحبت کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حتما به یاد دارید در سال 2001 هنگامی که آمریکا به افغانستان لشکرکشی کرد به خاطر شرایطی که در منطقه وجود داشت ایران پروژه موشکی شهاب 4 را به حالت تعلیق درآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نمایندگان موافق «FATF» گفتند شما قاتلان سردار سلیمانی هستید

به نمایندگان موافق «FATF» گفتند شما قاتلان سردار سلیمانی هستید