مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 05:552020-01-28اجتماعي

هزینه پارک خودرو کنار خیایان بیشتر از پارک در پارکینگ


هزینه پارک خودرو در کنار خیابان به مراتب بیشتر از هزینه پارکینگ خواهد بود و تخلفات به صورت مکانیزه ثبت می شود.

- محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ثبت تخلفات به صورت نامحسوس انجام می شود، اظهار داشت: 14 خودرو پلیس به صورت مکانیزه در شهر، هرگونه تخلفات راهنمایی و رانندگی را ثبت می کنند و رانندگان متخلف با برگه های جریمه سنگین مواجه خواهند شد.

وی افزود: شهروندان موظف هستند خودروهای خود را در پارکینگ های عمومی پارک کنند و با پارک در مکانهای ممنوع و زیر تابلو پارک ممنوع و یا پارکهای دوبل به شدت برخورد می شود.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به محدودیت ترافیکی اجرای پروژه آب وفاضلاب در خیابان کمال اسماعیل گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان اصفهان و با توجه به اینکه به ایام عید نوروز نزدیک هستیم و با بار ترافیکی شدید مواجه خواهیم شد، مکانهایی که کنداکتورهای آب وفاضلاب با مشکلی مواجه هست در دستور بازسازی قرار گرفته است.

محدودیت ترافیکی اجرای پروژه آبفا در خیابان کمال اسماعیل وی با ابراز همراهی پلیس راهور در اجرای پروژه ضروری آب و فاضلاب خیایان کمال اسماعیل حدفاصل میدان خواجو به سمت تقاطع فردوسی در حاشیه شمالی رودخانه تصریح کرد: از ساعت 22 روز سه شنبه 8 بهمن ماه به مدت ده روز تردد هرنوع وسیله ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه پارک خودرو کنار خیایان بیشتر از پارک در پارکینگ

هزینه پارک خودرو کنار خیایان بیشتر از پارک در پارکینگ