مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 05:352020-01-28اقتصادي

مشارکت 38 درصدی پزشکان کرمانشاهی برای نصب کارتخوان


کرمانشاه_ مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه از مشارکت 38 درصدی پزشکان کرمانشاهی برای نصب کارتخوان در این استان خبر داد.

- هادی ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس مقررات همه مشاغل و حرف پزشکی و پیراپزشکی مشمول نصب و استفاده از پایانه های فروشگاهی یا همان دستگاه کارت خوان هستند.

وی افزود: بر همین اساس پزشکان باید دستگاه کارتخوان را به نام خود و در سامانه در نظر گرفته شده، به ثبت برسانند و اگر دستگاه کارتخوان به ثبت سامانه مذکور نرسد استفاده از آن فاقد وجاهت قانونی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: بر اساس اطلاع رسانی های قبلی سازمان امور مالیاتی پزشکان ملزم بودند تا پایان مهر ماه نسبت به نصب دستگاه کارت خوان اقدام کنند که آخرین آمارها نشان دهنده مشارکت 38 درصدی برای نصب دستگاه کارتخوان است.

تمدید مهلت ثبت نام کارتخوان پزشکان تا پایان بهمن ماه جاری ملکشاهی بیان کرد: باتوجه به عدم مشارکت 100 درصدی پزشکان و پیگیری های سازمان نظام پزشکی کشور تفاهم نامه ای میان سازمان امورمالیاتی و نظام پزشکی منعقد شد که بر اساس آن سازمان نظام پزشکی از تمامی ظرفیت ها و تمهیدات قانونی استفاده کرده تا آن دسته از مشمولان دستگاه کارتخوان که تاکنون موفق به ثبت نشده اند تا پایان بهمن سال جاری فرصت ثبت برای آنها تمدید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 38 درصدی پزشکان کرمانشاهی برای نصب کارتخوان

مشارکت 38 درصدی پزشکان کرمانشاهی برای نصب کارتخوان