مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 05:202020-01-28اقتصادي

اختصاص 35 میلیارد تومان اعتبار به محور بجنورد- گلستان


گلستان اختصاص یافت و به زودی 10 کیلومتر باند دوم بهره برداری می شود.

- بااشاره به جلسات و بازدید های مختلف مسئولان کشوری و استانی از این طرح طی یک ماه اخیر ابراز امیدواری کرد: وعده رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برای بهره برداری از این طرح در سال آینده محقق شود.

نژاد صفوی درباره بهره برداری از 10 کیلومتر از این طرح در محدوده روستای مهمانک تا روستای زمان صوفی افزود: نصب نیوجرسی این قطعه در حال انجام است و با مساعد شدن هوا خط کشی باند دوم این محور همراه با نصب تابلو و علایم نیز انجام می شود تا بتوانیم در دهه فجر شاهد بهره برداری این قطعه باشیم.

وی همچنین از تسریع طرح در دیگر قطعات با وجود برودت هوا خبر داد و گفت : در قسمت هایی که قرار است باند دوم به صورت بتن ریزی احداث شود، پیمانکار با استفاده از تزریق بخار مشغول به کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بازدید مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور در هفته گذشته و همچنین پیش از آن سفر معاون وی را از دیگر پیگیری های انجام شده برای این محور بجنورد - گلستان برشمرد و گفت: معاونان وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص صد درصدی اعتبارات این طرح توسط سازمان برنامه و بودجه، پیگیری کردند و در جدیدترین مکاتبه با وزارتخانه نیز درخواست کردیم برنامه زمان بندی شده برای این طرح در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 35 میلیارد تومان اعتبار به محور بجنورد- گلستان

اختصاص 35 میلیارد تومان اعتبار به محور بجنورد- گلستان