مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 04:552020-01-28اقتصادي

تزریق 35 میلیاردی به محور بجنورد- گلستان


گلستان تزریق شد و به زودی از 10 کیلومتر از باند دوم این محور بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی،مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اعطای 35 میلیارد تومان اعتبار خزانه اسلامی به پیمانکاران این محور خبر داد و با اشاره به جلسات و بازدید های مختلف مسئولان کشوری و استانی از این پروژه طی یک ماه اخیر اظهار امیدواری کرد: وعده رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برای بهره برداری از این پروژه در سال آینده محقق شود.

نژاد صفوی در مورد بهره برداری از 10 کیلومتر از این پروژه در محدوده روستای مهمانک تا روستای زمان صوفی افزود: نصب نیوجرسی این قطعه در حال انجام است و با مساعد شدن هوا خط کشی باند دوم این محور همراه با نصب تابلو و علایم نیز انجام می شود تا بتوانیم در دهه فجر شاهد بهره برداری از این قطعه باشیم.

وی همچنین از تسریع پروژه در دیگر قطعات با وجود برودت هوا خبر داد و اظهار کرد: در قسمت هایی که قرار است باند دوم به صورت بتن ریزی احداث شود پیمانکار با استفاده از تزریق بخار مشغول به کار است.

وی بازدید مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور طی هفته گذشته و همچنین پیش از آن سفر معاون وی را از دیگر پیگیری های انجام شده برای این پروژه برشمرد و گفت: معاونان وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص صد درصدی اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 35 میلیاردی به محور بجنورد- گلستان

تزریق 35 میلیاردی به محور بجنورد- گلستان