مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 04:402020-01-28اقتصادي

ایجاد اشتغال برای 6175 نفر در مناطق روستایی ایلام


تسهیلات قابل توجهی در بخش اشتغال روستایی، تبصره 18 و سایر منابع به واحدهای تولیدی استان تزریق شده و در بخش روستایی منجر به اشتغال و ایجاد واحدهای جدید در مناطق مختلف استان شده است.

- ایسنا/ایلام معاون استاندار ایلام گفت: تسهیلات قابل توجهی در بخش اشتغال روستایی، تبصره 18 و سایر منابع به واحدهای تولیدی استان تزریق شده و در بخش روستایی منجر به اشتغال و ایجاد واحدهای جدید در مناطق مختلف استان شده است.

حیدر نعمتی در بیست و هفتمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر و لزوم اطلاع رسانی مناسب در خصوص عملکرد و دستاوردهای دولت ، مدیران دستگاه های تخصصی باید اطلاع رسانی مناسبی از اقدامات خود انجام دهند.

وی تاکید کرد: لازم است مردم استان در جریان اقدامات و عملکرد دولت و نظام قرار گیرند و اکنون با توجه به آغاز دهه فجر و وجود رسانه های جمعی و فضای مجازی این اطلاع رسانی باید شفاف و دقیق صورت گیرد.

نعمتی در ادامه به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در استان اشاره کرد و گفت: قرار گرفتن استان ایلام در رتبه 28 نرخ بیکاری کشور و قرار گرفتن جزء 4 استان برتر در زمینه کاهش بیکاری بر اساس آمار و اطلاعاتی است که از سوی مرکز آمار ایران منتشر شده و کسی جز مرکز آمار که بر اساس داده ها آن را تجزیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 6175 نفر در مناطق روستایی ایلام

ایجاد اشتغال برای 6175 نفر در مناطق روستایی ایلام