مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 04:302020-01-28حوادث

پلیس راه: حذف موردی خلافی سرعت غیرمجاز توسط دوربین هتل فجر لاهیجان امکان پذیر است


رییس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه تخلفات ثبت شده ناشی از اختلال در دوربین سرعت سنج در محور لاهیجان لنگرود باید به صورت کلی از خزانه داری حذف شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، دی ماه امسال بود که تعدادی از رانندگان با تماس های تلفنی و حضوری در دفتر خبرگزاری فارس موضوع ثبت تخلفات سرعت غیرمجاز در محور لاهیجان به لنگرود در محدوده هتل فجر علیرغم این که مدعی بودن سرعت مطمئنه را رعایت کرده اند، به اطلاع خبرنگاران رسانند.

موضوع احتمال اختلال در دوربین های ثبت تخلف سرعت غیرمجاز در محور لاهیجان به لنگرود با سرهنگ حسین محمد پور، رییس پلیس راه استان در میان گذاشته شد و اختلال در ثبت سرعت توسط دوربین مذکور مورد تایید وی نیز قرار گرفت.

آن طور که رییس پلیس راه استان به خبرنگار فارس دردهم دی ماه گفته بود، دوربین های ثبت سرعت در محدوده هتل فجر محور لاهیجان به لنگرود از تاریخ چهارتا هشتم دی ماه دچار اختلال در سرعت سنجی شده و سرعت بالای 60 کیلومتر بر ساعت را غیرمجاز برشمرده بودند.

محمد پور همچنین در خصوص تعیین تکلیف رانندگانی که برایشان قبض تخلف با عنوان سرعت غیرمجاز در محور مذکور صادرشده بود گفت بود که رانندگان جریمه تخلف سرعت غیرمجاز را پرداخت نکنند چون این ثبت تخلف غیرواقعی به زودی از سامانه ثبت تخلفات پاک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راه: حذف موردی خلافی سرعت غیرمجاز توسط دوربین هتل فجر لاهیجان امکان پذیر است

پلیس راه: حذف موردی خلافی سرعت غیرمجاز توسط دوربین هتل فجر لاهیجان امکان پذیر است