مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 04:202020-01-28فرهنگي

‍ فراخوان جشنواره استانی عکس «سیلِ مهر»


جشنواره استانی عکس «سیلِ مهر» در لرستان برگزار می شود.

- غلامرضا نعمت پور در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری جشنواره استانی عکس سیل مهر اظهار کرد: خانه سینمای مستند لرستان در نظر دارد با همکاری معاونت هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، جشنواره عکسی با هدفِ به تصویر کشاندنِ فرهنگ ِتعاون بین مردم در فرایند سیلاب فروردین ماه 98 و با موضوع ثبت مشارکت اجتماعی و تعاون میان مردم در فرایند سیلاب 98 را برگزار کند.

  وی بیان کرد: شرکت در این جشنواره برای همگان آزاد و رایگان است و محدودیت سنی ندارد.

مدیر عامل خانه سینمای مستند لرستان افزود: عکس ها می بایست با فرمت jpeg در اندازه ، ضلع کوچک حداقل 2450 پیکسل و حداکثر حجم فایل 10 مگابایت، بر روی سایت جشنواره بارگذاری شوند.

  نعمت پور با بیان اینکه آثار ارسالی به صورت تک عکس پذیرفته می شوند و هر عکاس حداکثر ده قطعه عکس می تواند ارسال کند، عنوان کرد: آثار باید مربوط به حادثه سیل فروردین ماه سال 1398 باشد، همچنین عکس های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هر نشانه تصویری باشند.

وی با اشاره به اینکه تنها تصاویری که در محدوده استان لرستان گرفته شده باشند در جشنواره پذیرفته می شوند، تصریح کرد: اصلاح رنگ، کنتراست، تیرگی و روشنی و کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ فراخوان جشنواره استانی عکس «سیلِ مهر»

‍ فراخوان جشنواره استانی عکس «سیلِ مهر»