مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 03:302020-01-28سياسي

مهمترین خبر های جهان (7-19)


صائب عریقات مذاکره کننده ارشد فلسطینی گفت طرح ترامپ معامله قرن نیست بلکه کلاهبرداری قرن است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، مهمترین عناوین خبری جهان در 12 ساعت گذشته به شرح زیر است: ایران// رییس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها شرایط منطقه را به سمت دیکتاتوری بین المللی می برند و رفتار تحقیرآمیزی دارند که در این میان همکاری های ایران و روسیه بسیار مهم است.

(خبرگزاری صداوسیما)// رییس جمهور، روابط ایران و روسیه را رو به توسعه و پیشرفت دانست و تاکید کرد: اطمینان دارم با وجود فشار های آمریکا به منطقه و بخصوص ایران، دو کشور روابط خود را با وجود میل و خواست کاخ سفید، بیش از پیش توسعه خواهند داد.

(خبرگزاری صداوسیما)// یک وزیر ایرانی روز دوشنبه گفت: ایران در حال آماده سازی پرتاب یک ماهواره به مدار زمین است.

(خبرگزاری رویترز)آلمان// وزیر امور خارجه آلمان گفت: این کشور آماده است در صورت نیاز همه شهروندانش را از ووهان چین خارج کند.

(خبرگزاری صدا و سیما)فلسطین اشغالی // صائب عریقات مذاکره کننده ارشد فلسطینی گفت طرح ترامپ معامله قرن نیست بلکه کلاهبرداری قرن است.

(الجزیره انگلیسی)// محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان در دیدار با اعضای دفتر مرکزی جنبش فتح گفته است: ترامپ قصد دارد طرحی را بر ما تحمیل کند که ما خواهان آن نیستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین خبر های جهان (7-19)

مهمترین خبر های جهان (7-19)