مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 21:262020-01-27حوادث

سایت اسکان موقت زلزله زدگان در خان زنیان شیراز راه اندازی شد


استاندار فارس شامگاه دوشنبه در گزارشی از ابعاد این حادثه گفت: براساس بررسی های اولیه خوشبختانه زمین لرزه تلفات جانی و خسارت مالی شدید درپی نداشته است.

عنایت الله رحیمی افزود: از لحظات اولیه وقوع زمین لرزه، ستاد مدیریت بحران استان تشکیل جلسه داد و نیروهای هلال احمر و اورژانس به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با اعزام نیروهای هلال احمر و اورژانس به منطقه خان زنیان و استقرار نیروهای تحت امر ستاد مدیریت بحران ، وضعیت منطقه مطلوب گزارش شده است.

استاندار فارس گفت: با توجه به خسارت به برخی واحدهای روستایی، مسئولان استان برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده در آمادگی کامل هستند.

محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شیراز افزود: در نخستین دقایق وقوع زلزله در منطقه خان زنیان ستاد مدیریت بحران تشکیل جلسه داد و ضمن اعزام تیم های امدادی و خدمات رسان از جمله اورژانس و هلال احمر، تیم هایی نیز جهت ارزیابی شرایط به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: هم اینک نیز دستگاه های خدمات رسان با حضور در روستاهای آسیب دیده اقدام به ارائه خدمات درمانی، اسکان و همچنین توزیع اقلام مورد نیاز در بین مردم این مناطق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت اسکان موقت زلزله زدگان در خان زنیان شیراز راه اندازی شد

سایت اسکان موقت زلزله زدگان در خان زنیان شیراز راه اندازی شد