مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 21:052020-01-27سياسي

نقش نهادها باید در ارتباط با صنعت روشن شود


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس گفت: برای تحول اساسی در فعالیت های دانشگاها باید نقش هر یک از نهادها در ارتباط با صنعت و نحوه همکاری با مراکز علمی روشن شود.

- یعقوب فتح الهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به نقش محوری دانشگاه پژوهش محور گفت:  آنچه که برای سیاست مداران در حوزه علم  و دانش مطرح است، موضوع پژوهش محوری به عنوان یک نسل دانشگاهی بوده که می تواند مسیر حرکت را متحول کند و امروز نیز تبدیل دانشگاه پژوهش محور به دانشگاه کارآفرین می تواند فعالیت های نهادها و سازمان ها را به سوی وظیفه اصلی شان نزدیک کند.

*  فعالیت های علمی باید اقتصاد را متحول کند وی افزود: آنچه امروز در فعالیت های دانشگاهی و مراکز علمی مشاهده می کنیم، هدف مورد نظر جمهوری اسلامی نیست، در واقع گفتمان دانشگاه و فرهنگ دانشگاه در مسیر غلط حرکت می کند، زیرا باید دانشگاه با فعالیت های علمی اقتصاد را متحول کند.

* نقش صنعت و نحوه همکاری با مراکز علمی روشن شود فتح الهی تصریح کرد: برای تحول اساسی در فعالیت های دانشگاها باید نقش هر یک از نهادها در ارتباط با صنعت و نحوه همکاری با مراکز علمی روشن شود که اگر این اتفاق نیفتد، فعالیت های کوچکی که اکنون انجام می شود نتیجه مطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش نهادها باید در ارتباط با صنعت روشن شود

نقش نهادها باید در ارتباط با صنعت روشن شود