مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 20:552020-01-27اقتصادي

جریمه برچسب نزدن قیمت بر کالاها،بازدارنده نیست


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: جریمه برچسب قیمت نزدن بر کالا ها، اصلا بازدارنده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صاوسیما آقای یاسر رایگانی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر افزود: جریمه برچسب قیمت نزدن 95 هزار تومان است در حالی که فقط در شعبه های تعزیرات هزینه بررسی و رسیدگی به آن حدود 150 هزار تومان می شود که نشان می دهد این میزان جریمه، اصلا بازدارنده نیست.

وی گفت:، اما این بدان معنا نیست که مردم از این تخلف بگذرند بلکه مهم است و تکرار این نوع تخلف حتی به تعطیلی محل کسب متخلف منجر خواهد شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: طرح ها و تقاضای ما برای اصلاح قوانین تعزیرات و اصلاح جریمه ها در چرخه بروکراسی اداری مانده و تاکنون به جایی نرسیده است.

آقای رایگانی همچنین با اشاره به رسیدگی به حدود 500 هزار پرونده در 10 ماه امسال گفت: از این تعداد 124 هزار پرونده مربوط به درج نکردن قیمت بودو بیشترین و کمترین پرونده ها نیز به ترتیب متعلق به استان تهران و استان کردستان بود.

وی با بیان این که در ساختار اداری تعزیرات، عنوان شغلی بازرس تعریف نشده است گفت: در بازرسی ها و گشت های مشترکی که داریم ما کاسبان و فروشندگان سالم و درستکار را هم می بینیم به نحوی که ما 50 هزار واحد صنفی را که تخلف نداشته اند ثبت کرده ایم و از تخلف 33 هزار واحد که سابقه تخلف نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه برچسب نزدن قیمت بر کالاها،بازدارنده نیست

جریمه برچسب نزدن قیمت بر کالاها،بازدارنده نیست